Äntligen skaffat blogg!




Har varit väligt fundersam på om jag ska skaffa blogg eller inte, nu tog jag ett beslut och det blev så här.
Nu är det kanske så att vissa tror att jag bara skaffar det för att dem flesta har det eller något annat men det gör jag absolut inte. Jag brukar faktiskt sitta hemma och grubbla på en massa som jag bara vill få ut och varför inte skaffa blogg då, där jag själv kan bestämma vad jag vill få ut eller inte och det känns faktiskt ganska bra, därför tycker jag att ni ska följa min blogg. Min blogg kommer inte vara tillgjord utan den visar bara hur jag verkligen är, kommer bara vara ärlig om mig själv. 

Kommentarer
Postat av: LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Haha, välkommen in i bloggvärlden.. (a)<3

2010-01-08 @ 22:44:39
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/
Postat av: nisse

min snygging<3:)

2010-01-08 @ 23:35:49
Postat av: Simon

riktigt söt. kommer defenetivt börja med att checka in din blogg!

2010-01-08 @ 23:41:58
Postat av: Maja

Tycker du verkar vara en riktigt söt tjej och du skriver jätte bra utav det jag har sett kommer verkligen fortsätta med att läsa din blogg:)

2010-01-08 @ 23:44:37
Postat av: Cindys'bästevän!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Äntligen din tönt, du som har tänkt på det så länge! Bra

val älskling, allt annant på internet suger kuk! ;O

Älskar dej mestigast bebis!!!!!!!!!!!!!!! :D <3333333333333333333333333.//Din Gabriella

2010-01-09 @ 01:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0