tack för igår allihopa!:)

Då blev det bahnhof igår, själv hade jag jätte kul och det tror jag att alla andra också hade:)  Jag tycker det är riktigt löjligt att folk inte kan sköta sitt eget och istället för att gå runder och kommentera ens ålder, visst jag är ett åt yngre än vad man borde vara för att komma in på bahnhof, men vad gör det liksom är jag inte i närheten av de som stör sig så himla mycket på det så stör det inte någon? Ja iallafall så var det kvällen minus-.     Gaby&jackie, älskar er. Och bilden talar för sig själv!(y).

Då blev det bahnhof igår, själv hade jag jätte kul och tror att alla andra också hade det:) Jag tycker det är riktigt löjligt att folk inte kan sköta sitt eget och istället gå runder och kommentera ens ålder, visst jag är ett år yngre än vad man borde vara för att komma in på bahnhof, men vad gör det liksom? Är jag inte i närheten av de som stör sig så himla mycket på det så stör det inte någon? Ja iallafall så var det kvällens minus-.

Gaby&jackie, älskar er.
Och bilden talar för sig själv!(y).


Kommentarer
Postat av: Jackie.

IIIH! vad glad jag blire :D cindy har gjort ett inlägg =D!, taaack baby dt var skoj!,

hah, ja verkligen till dom som kommenterar din ålder.., THEY HAVE NOOOOOOO LIFE! <3

2010-01-31 @ 08:16:46
URL: http://jaackiiiie.blogg.se/
Postat av: Ella.

Tack älskling! mkt roligt vare! :D.

Och jag älskar er! Trion alltid&föralltid!<3.

2010-01-31 @ 12:56:09
URL: http://gabriellita.blogg.se/
Postat av: Nellie

Aawe cindy sötnos D: <3

2010-01-31 @ 20:00:05
URL: http://snellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0