Skolan som gäller nu.




Skolan har börjat och jag kan bara säga att det känns förjävligt och ganska stressigt. Första dagen började då inte så jätte bra, var vaken hela natten och grubbla på en massa. Iallafall så somna jag i skolan och jag känner verkligen att denna terminen kommer vara tuff och jag kommer nog inte klara av pressen eftersom jag har ganska mycket kvar i skolan, men man får tänka possitivt och hoppas på det bästa(y).

Killar och tjejer, kan inte säga att vi är precis likadana i sättet för det är vi absolut inte, men lika förjävliga är vi.
Vissa har absolut ingen respekt för tjejer, bli kallad hora, fitta? Nejnej, kan bara säga håll era små kommentarer för er själva. Tjejer, snacka skit är en hobby, ja men den ursäkten kan vi inte ha, vi tänker inte för oss när vi gör saker och ting och det kan jag säga att killar heller inte gör, men hur är ett liv utan risker? Jaja, det jag ville komma fram till var att vi alla måste visa mer respekt mot varandra och så är det bara.

ha det bra, kommer ha ganska fullt upp med skolan så vi hörs kanske inte på något tag.

Kommentarer
Postat av: Tove

Så fin bild älskliing :)<3

2010-01-13 @ 20:37:32
URL: http://tilicious.blogg.se/
Postat av: josefine

Helt rätt tjejen!

Har läst nu båda dina inlägg och du skriver både riktigt bra och intressant:)

Fortsätt så<3

2010-01-13 @ 20:59:22
Postat av: Monooo'sis ;dd

jag ville bara säga dina texter e fan bra

yoou goo giirl ;) BAHAAHHAHA

okej mehn iaf cindy

hejdå ;*<3

thihih

2010-01-27 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0